czwartek, 17 stycznia 2013

Aktualizacja wyglądu, eksperyment ze stylami dynamicznymi.

Dzisiaj wprowadziłem zmiany w układzie i wyglądzie bloga. Stary wygląd, w mojej opinii zupełnie nie przystawał do dynamicznie zmieniającej się w ostatnich czasach sytuacji w środowisku Linuksa a w szczególności w Ubuntu. Postanowiłem więc wprowadzić zmiany w wyglądzie, mam nadzieję że oddają one nowoczesny i przyjazny charakter tego bloga jak i systemu o którym tutaj piszę.
Niecierpliwie czekam na wasze opinie i sugestie, piszcie w komentarzach czy taki wygląd wam odpowiada, czy też powinienem wprowadzić inne usprawnienia?
Dodałem też nową kategorię jaką są Video Poradniki. Będzie to nowy dział wypełniony tylko i wyłącznie króŧkimi tutorialami z cyklu "How To", dotyczącymi problemów z jakimi można się zetknąć w Ubuntu, filmiki będą publikowane na YouTube i linkowane do bloga.
Co o tym sądzicie, czy takie porady wideo będą przydatne? Dajcie znać w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Nowy wygląd jest super, a wideo poradniki to będzie strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń

Tu wpisz swój komentarz.